سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شرکت فیلمسازی "وارنر بروز" برای اولین بار قصد دارد تعدادی از فیلمنامه‌های فیلم‌های مشهور خود را در قالب کتاب الکترونیک منتشر سازد.

بن هور

فیلمنامه‌های "بن هور" و "کازابلانکا" در میان فیلمنامه‌های مشهوری قرار دارند که کمپانی "وارنر بروز" قصد دارد برای اولین بار نسخه الکترونیکی آنها را منتشر سازد. از دیگر فیلمنامه‌هایی که قرار است به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شوند می‌توان به "شمال از شمال غربی" و "یک آمریکایی در پاریس" اشاره کرد.

این کتاب‌ها شامل گزینه‌هایی از قبیل یادداشت‌هایی درباره تصویربرداری،‌ تولید،‌ استوری بورد و عکس‌های پشت صحنه خواهند بود. "توماس گووِِِِِک" مدیر بخش توزیع الکترونیک کمپانی وارنر بروز می‌گوید ما اکنون می‌توانیم جزئیات نادری را درباره نحوه ساخته شدن فیلم‌های مشهور  در اختیار هوادارانمان قرار دهیم.

کتاب الکترونیک "بن هور" شامل یادداشت‌هایی از هنرپیشه نقش اول این فیلم،‌ "چارلتون هستون" و نحوه تصویربرداری در صحنه فیلم است. کتاب الکترونیک "کازابلانکا" نیز حاوی تلگرامی از تهیه کننده این فیلم "هال ولیس" است. "شمال از شمال غربی" آلفرد هیچکاک  نیز حاوی طرح‌های لباس و نت‌های موسیقی آهنگ ساز این فیلم،‌"برنارد هرمان" است.

کد خبر 168577
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز